Avatar billede alex15 Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:35 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket antivirus program er bedst

Hej Eksperter..

Ville lige høre om hvilket anti virus program som er bedste??

Har et hjemmenetværk på ca. 5 computerer.. Og programmet må gerne koste penge, for at undgå en demo varsion som kun vare i 30 dage..

mvh. Alex
Avatar billede lund_dk Praktikant
31. oktober 2006 - 12:45 #1
Virusfughter tror jeg ikke du går galt i byen med..

www.virusfighter.com
Avatar billede alex15 Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:54 #2
og hvorfor lige dem? :o)
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2006 - 12:55 #3
Vi har nu i et år brugt AVG og har ikke haft utøj i pc siden vi valgte dem.
www.grisoft.com
Avatar billede nva Praktikant
31. oktober 2006 - 12:58 #4
Avatar billede alex15 Nybegynder
31. oktober 2006 - 13:08 #5
okay... ser lige om der kommer flere svar.. og så uddeler jeg point :)
31. oktober 2006 - 16:28 #6
Avatar billede paddington Nybegynder
31. oktober 2006 - 16:34 #7
Jeg kan anbefale dig at kigge på http://www.freewindows.dk der er en side hvor at alle programmer er testet og kommenteret, ved de har flere vira/spy mm. - programmer. (ALLE er gratis)

Eller kører jeg selv Norman Antivirus, http://www.norman.com/en

Giv dig tid til at læse alle forslag igennem, også dem som ikke er kommet, det er en svær verden at finde ud af, og alle programmerne har fordele/ulemper på den ene eller anden måde.

Håber du finder hvad du har brug for

/Paddington ~ Mads Jordan
Avatar billede zoltax Nybegynder
31. oktober 2006 - 21:29 #8
Jeg ville sige at noget fra Zone alarm pro er ekstremt godt, for det overvåger hele pcen, og det har vist også vundet et par priser. Ellers kan du jo også selv tjekke deres hjemmeside ud.

http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
Avatar billede alex15 Nybegynder
01. november 2006 - 01:42 #9
ja okay.. snakkede lige med en ven som sagde jeg skulle tage Bullguard.. Hvordan er det??

mvh. Alex
01. november 2006 - 07:20 #10
07. november 2006 - 08:11 #11
Feedback ?
Avatar billede alex15 Nybegynder
24. oktober 2007 - 15:29 #12
Lukket