Avatar billede drp Nybegynder
31. oktober 2006 - 11:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP vil ikke geninstalleres

Jeg ville lave en rutinemæssig geninstallation af XP, men efter genstart kører disken lidt i drevet og så sker der ikke mere. Jeg har prøvet med begge mine dvd-drev, men intet ser ud til at virke. Jeg prøvede først en reparation/opdatering og derefter en reel geninstallation. Skal jeg ud i af formatere min hd, før det vil virke.
Avatar billede drp Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:23 #2
Jeg kommer til pkt. 2 på link 2. Teksten om undersøgelse af konfigurationen vises, går væk igen og så er der ellers bare sort skærm og der sker ingenting.
31. oktober 2006 - 19:05 #3
... framontér alt (foreløbig) unødvendig HARDWARE ... og rul igen...
Avatar billede drp Nybegynder
31. oktober 2006 - 20:47 #4
Tak for det. Det hjalp. Opret et svar, så kan du få point.
31. oktober 2006 - 21:44 #5
Ping...

Husk ALT WindowsUpdate...
Avatar billede drp Nybegynder
01. november 2006 - 17:54 #6
Det er husket! Jeg havde også husket backup, men anede ikke at for megen hw kunne forvirre opdateringen.
Avatar billede drp Nybegynder
01. november 2006 - 21:34 #7
Hm det er længe siden jeg har givet point. Mon ikke dette virker?