Avatar billede fiil123 Nybegynder
31. oktober 2006 - 09:56 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

FTP client til dos

jeg sidder og mangler en ftp client til dos er der nogen som kender et sted som man kan hente en man kan bruge...
Avatar billede inglenook Praktikant
31. oktober 2006 - 10:13 #1
har du proevet den der er indbygget allerede ?

Fra DOS prompt tast: ftp xxx.xxx.xxx.xxx
hvor xxx.xxx.xxx.xxx er IP paa ftp serveren.
Avatar billede fiil123 Nybegynder
31. oktober 2006 - 10:18 #2
ja men mit problem er at den exe fil ikke eksisterer i min version
Avatar billede inglenook Praktikant
31. oktober 2006 - 10:18 #3
hvilken version ?
Avatar billede fiil123 Nybegynder
31. oktober 2006 - 10:30 #4
msdos 6.22 har downloadet den fra MDSN så den skulle være god nok
Avatar billede inglenook Praktikant
31. oktober 2006 - 10:51 #5
hmm, proev at se under 'Response Number 1' paa denne side. Maaske er der noget der kan bruges ?
http://www.computing.net/dos/wwwboard/forum/8723.html
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2006 - 13:08 #6
det vigtigste spørgsmål er nok: hvilken TCP/IP har du ? (DOS kommer ikke med
indbygget TCP/IP)
Avatar billede fiil123 Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:42 #7
Problemet er blevet løst på anden måde... kan i ikke smide et svar begge to så i kan dele pointene for indsatsen:)?
Avatar billede inglenook Praktikant
31. oktober 2006 - 16:44 #8
ok, hvad blev loesningen saa ?
Avatar billede fiil123 Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:27 #9
Det er en opstilling der er lavet her på skolen(IHA) som de kalder en SBC( et embedded system ). Vi kunne ikke få netværkskom. til at kører mellem target(SBC) og host(pc) hvilket det skulle kunne! Så vi ville gøre det med en ftp klient, men inden vi fik fat i en havde vi opdaget at DNS adresserne i lmhosts ikke var blevet opdateret af IT-afdelingen da man har fortaget nogle ændringer! Så det fik vi opdateret og så spillede det max!!
Avatar billede arne_v Ekspert
01. november 2006 - 00:29 #10
svar