Avatar billede moun Nybegynder
31. oktober 2006 - 00:06 Der er 3 kommentarer

Belkinrouter og -netværkskortproblemer

Ja, så sidder man til LAN i sin nye lejlighed med nyinstalleret belkinrouter og -trådløst netværkskort...

Vi sidder fire og de tre andres net kører upåklageligt, men min forbindelse hopper til dels af. Når vi spiller cs, får jeg lag på op til flere sekunder (den lille grønne linje ved netgraph 2 bliver rød :D), og når vi spiller towerdefense får jeg også flere lag indtil en meddelse kommer frem at der ikke er nogen forbindelse. Den kommer dog tilbage et par sekunder efter...

Det er reeeet irriterende!

Nogen der kan hjælpe?
Er Belkin bare noget lort eller kan det have noget at gøre med mine netværksindstillinger...?

Please hjælp

Mvh. moun!
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. oktober 2006 - 01:09 #1
Sidder du med en bærbar med indbygget netkort ?
Avatar billede abedreng Nybegynder
31. oktober 2006 - 10:22 #2
Det var mig, der oprettede indlægget...

Jeg sidder med stationær og sådan en ledning fra cpu'en, der går op i et stik, hvori usp-kortet er tilsluttet. Den står så på min skærm og blinker grønt hele tiden...

Jeg oplever det både, når jeg spiller wc3, cs og så videre, men også når den bare står og download'er...
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. oktober 2006 - 13:01 #3
Jeg tror du vil være tjent med at geninstallere dit netkort.

Læs instalationsvejledningen grundig, og følg den nøje når du geninstallerer kortet.