Avatar billede cagge Nybegynder
30. oktober 2006 - 21:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fortryde formatering af CF-kort?

Hej
Jeg formaterede, ved en fejl, mit CF-kort i mit Camera, CanonA85.
Er det muligt at fortryde denne formatering og/eller få billederne frem igen vha. computer?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. oktober 2006 - 22:18 #1
Ja, der findes masser af programmer til det formål. De programmer jeg er stødt på, koster dog. Lad endelig være med at putte nye billeder på kortet, inden redningen.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. oktober 2006 - 22:20 #2
Jeg har engang brugt Flash File Recovery til formålet: http://www.panterasoft.com/
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. oktober 2006 - 13:50 #3
Der findes to ....gratis...programmer som sansynligvis kan redde det.
File Recovery:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
og Smart Recovery:
http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2006 - 17:39 #4
Avatar billede cagge Nybegynder
05. november 2006 - 20:52 #5
Tusinde tak for svarene fra AKYHNE og FOTOGRAF. Jeg prøvede de anbefalede programmer og takker jer begge for indsatsen. Jeg vil gerne tildele jer begge points, men jeg ved ikke hvordan jeg gør???
Også tak til HELGEC
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. november 2006 - 21:02 #6
...i hvert fald ikke ved at tage pointene selv  ;-)

Du skulle have bedt os om at lægge svar, og så give os point bagefter.

For mig betyder det intet, men læs lige reglerne.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. november 2006 - 22:22 #7
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. november 2006 - 08:48 #8
Du kan jo, hvis du synes, oprette et spm. med point til os. Husk at linke til denne side.