Avatar billede uklo Nybegynder
30. oktober 2006 - 19:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

winnm wdm-kompatibel driver

Jeg kan ikke afspille lyd på min computer. I enhedshåndtering er der et udråbstegn ved enheder til lyd, video osv. Når jeg forsøger at opdatere driveren skriver den at det mislykkedes at installere en winnm wdm-kompatibel driver.

Har det noget med lydkortet at gøre eller er det noget i windows?
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2006 - 20:01 #1
Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Enhedshåndtering
Klik på + udfor lyd, video osv - h-klik på dit lydkort og vælg fjern
Genstart pc`en og lad windows finde / installere det igen

Hvis det er en bærebar pc, så skal du lige prøve producentens hjemmeside og finde en driver til lydkortet der.

Ellers kan du hente programmet EVEREST  som giver en masse oplysninger om din pc.
der kan du se hvad dit lydkort hedder
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede uklo Nybegynder
03. november 2006 - 09:05 #2
Poster du et svar, så du kan få point
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2006 - 09:49 #3
Så gerne :o)