Avatar billede rgkris Nybegynder
30. oktober 2006 - 19:10 Der er 4 kommentarer

It løsning til kvalitetsstyring

Hej
Jeg er igang med et projekt der går ud på at finde en it løsning til vores kvalitetsstyring HACCP.
Det skal være simpelt og skal fungere som en måde at styre alle vores dokumenter på, så man nemt kan søge og finde dem. Alt papir skal på digital form. Jeg har set på IBM Food Safety Manager, kender i lignende software
Avatar billede Mads Praktikant
30. oktober 2006 - 20:05 #1
er det en slags document organiser?
Avatar billede japping Nybegynder
31. oktober 2006 - 00:43 #2
Inden man kan undersøge og senere vælge et program til denn opgave, skal du lave en kravspecifikation.

Jeg har erfaring og været på kursus i bla. PDMWorks Enterprise. Du finder en beskrivelse af programmet her: http://sdh.dk/product.asp?ID=71

Men pas på firmaet www.sdh.dk, jeg har handlet med dem før, og man skal vide hvad man snakker om, når der forhandles med SDH.
Avatar billede rgkris Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:43 #3
man kan vel godt kalde det en document organiser.
Avatar billede japping Nybegynder
31. oktober 2006 - 22:30 #4
ja, det er det PDMWorks Enterprise foretager sig. Man opretter,redigere og sletter dokumenter, filer, programmer mens der holdes styr på versionerne samt hvilken arbejdsgang/procedurer man ønsker.