Avatar billede vmtv Nybegynder
30. oktober 2006 - 16:17 Der er 3 kommentarer

Hvor finder jeg FLV Video Player Components?

Hej.

Jeg leder efter en minimalistisk "video controller ui-component", som jeg kan bruge på websiden:

w w w . v e r d e n s m i n d s t e . t v

(mellemrum for søgerobotternes skyld).

Jeg gider ikke bruge tid på at lave min egen.

Er der nogen, der kender et arkiv med et godt udvalg?

Jeg har selv kigget meget grundigt, men uden held.

Bedste hilser

Esben
Avatar billede per-olof Nybegynder
30. oktober 2006 - 16:34 #1
Avatar billede vmtv Nybegynder
06. november 2006 - 08:08 #2
Men det er bare flash video player uden Adobe Authoring. Jeg leder efter grafiske skins (fla-skin-filer).

Det kan da ikke passe, at jeg skal designe mit eget skin helt fra bunden - der må være et arkiv med flash video player skins?

Mvh
Avatar billede per-olof Nybegynder
06. november 2006 - 10:36 #3
Det må vi andre gøre hvis vi ikke vil frem med $$. Før øvrigt er det ikke det store arbejde att lave lidt om på de fra Macromedia