Avatar billede llikdaor Nybegynder
30. oktober 2006 - 08:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket sock passer min cpu i?

Hejhej.

Min bundkort er brændt af. Dette er 2 år gammelt, og har AGP port til mit forældede GFX.

Så skal have et nyt bundkort, og  ville hørere hvordan jeg finder ud af hvilket sock der passer til min cpu? står der et nummer på cpu'en ? eller?

dette skal også have AGP port til mit GFX..

OPSUMERING: Hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort jeg skal bruge, med hensyn til min cpu og AGP port?
Avatar billede peet49 Nybegynder
30. oktober 2006 - 08:34 #1
Hvilken cpu har du?
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
30. oktober 2006 - 08:48 #2
Hvilket bundkort har du nu??
Avatar billede llikdaor Nybegynder
30. oktober 2006 - 10:14 #3
Sidder li i skolen, og min computer står ved en af mine venner.
Så snart jeg finder ud af det skrives det.
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2006 - 22:09 #4
pil din cpu, så står det sikkert på porten(soklen)
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. december 2006 - 18:14 #5
Og?
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:24 #6
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)