Avatar billede Tonny Nybegynder
30. oktober 2006 - 00:37 Der er 3 kommentarer

linker til forkert frame

Jeg har gang i en lille flash ting. Jeg har 5-6 scener som har virket fint nok. Jeg ville så lave nogle andre knapper. Det viser sig, at når jeg lægger en knaap ind, med henvisning til frame 2, då dpringer den til frame 3.
Ligeledes pupper output boxen op. Normalt står der her hvad fejlen er, men her er den helt tom.
Jeg kan ikke gennemskue hvor fejlen er, ud over den der sidder 45fra skærmen.
Det er højst sandsynligt en "nåhh ja", men da jeg er ret ny i dette, håber jeg at jeg er undskyldt.
Er der en der vaks der kan hjælpe mig?

Mary-Ann
Avatar billede bobtopman Nybegynder
30. oktober 2006 - 01:20 #1
skal du ikke bare ligge et
stop();
ind i frame 2?
Avatar billede Tonny Nybegynder
30. oktober 2006 - 02:10 #2
Det hjælper ikke noget, og output boksen kommer stadig op, og den er stadig tom.
Avatar billede Tonny Nybegynder
30. oktober 2006 - 02:16 #3
Hej, Nu virker det =0)
Mange tak for hjælpen