Avatar billede rexfox Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med word dokument !

Jeg sider her med et word dokument fra en bekendt, en engelskstil. Men der er sket et eller andet med dette dokument så det viser sjove firkanter og andre symboler.

Kan ikke regtig se hvad der er galt med den, men håber på at der er en eller anden der kan hjælpe.

dokumentet kan se på adressen: http://www.rexfox.dk/stil.doc

håber en kan hjælpe...
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:47 #1
Er det noget du har modtaget pr. mail ? Det ligner nemlig sådan et dokument, hvor modtageren har sendt filen uden at have lukket filen ned først.... ?

Dette giver ofte nogle fejl i dokumentet

mvh Bo
Avatar billede pidgeot Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:49 #2
Det ligner at du mangler en del af filen. Jeg kan ud fra strukturen se at det ER en Word-fil, men Word vil ikke godtage den - derfor bliver du nok nødt til at få din bekendte til at sende den igen.

En del af teksten kan dog stadig findes som almindelig tekst, omend al formatering m.v. er væk. Jeg kan se at teksten omhandler Flowers for Algernon, men der mangler vist rimelig meget - der er kun 7 sætninger, samt et enkelt ord fra en ottende.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:51 #3
Bo er nok inde på noget af det rigtige, men må nu indrømme min erfaring er at ingen andre programmer får lov at åbne filen, så den slet ikke burde kunne sende noget :)
Avatar billede rexfox Nybegynder
31. oktober 2006 - 00:17 #4
Ok... tak for hjælpen, må se om nogle af det forslag kan bruges.
Avatar billede rexfox Nybegynder
01. december 2011 - 14:33 #5
jeg har desværre ikke fået lukket tråden ordenligt og givet point, beklager.