Avatar billede falkevej Juniormester
29. oktober 2006 - 17:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vurdering ønskes

Var det muligt at få en vurdering af denne meget enkle side.
Har ved samme lejlighed brug for at få gode råd til hvorledes jeg bedst får gjort så søgemaskinerne kan finde den.
Siden kan ses på www.l8vad.dk
Avatar billede udvikler Nybegynder
29. oktober 2006 - 17:57 #1
-------------------------------------
Det ville være godt hvis du flyttede "Det er tilladt...." teksten lidt længere op, får man kan slet ikke se den før man scroller ned. Jeg skulle besøge din side 2 gange før jeg opdagede den (ved et uheld enda)
-------------------------------------
Undgå de mange linieskift.. Når man fx er inde på info.htm så står datoen ca 20 linier længere nede end resten af designet. Jeg ved ikke om du bruge en 24" skærm, men i mine 17" ser det ret kikset ud ;-)
-------------------------------------
Hvorfor er det kun kontakt siden der åbner i et nyt vindue? Det burde den efter min mening ikke. Det skal kun være sådan hvis man henvises til andre sider, så åbnes de i et nyt vindue. Du skal jo nødig komme væk fra din egen hjemmeside.
-------------------------------------
Mere har jeg faktisk ikke at sige, andet end at du laver superflotte billeder og at jeg har overvejet at købe et. Nemlig det der hedder Hjerter i net eller Love. De er virkelig flotte.

Held og lykke fremover!
Avatar billede apo Praktikant
29. oktober 2006 - 17:57 #2
Spørgsmålet hører egentligt under GenereltIT > Søgemaskiner.

Til at begynde med, har du alt for lidt tekst og indhold til at søgemaskinerne finder dine sider interessante.

Søgemaskiner bruger tekstindhold, ikke billeder, til at vurdere om dine sider er relevante i forhold til de søgeord der anvendes når folk søger. Som dine siders tekstindhold ser ud lige nu, har du ikke en chance for at blive fundet (hvis søgemaskinerne overhovedet vil indeksere dine sider).
Avatar billede udvikler Nybegynder
29. oktober 2006 - 18:00 #3
Avatar billede apo Praktikant
29. oktober 2006 - 18:04 #4
falkevej > Husk i øvrigt at lukke de åbne spørgsmål, du har. Du kan læse mere her om hvordan Eksperten fungerer: www.expfaq.dk
Avatar billede falkevej Juniormester
29. oktober 2006 - 19:17 #5
Puha det var kretik af hjemmesiden der var til at håbdtere. Ændringer er lavet.

Og der skulle være rydet op i åbne spørgsmål.

Skulle interessen for billederne "Hjerter i net og/eller Love" stadig være til stede kan du bare sende en mail.
Avatar billede udvikler Nybegynder
29. oktober 2006 - 19:25 #6
Enten har du glemt at uploade det, ellers så har du ikke lavet ændringer, for jeg kan intet nyt se. :-)

Jeg vil tænke over det med billederne, skriver senere idag i denne tråd hvis jeg bestemmer mig for at købe det. Hvis ikke jeg svare har jeg ombestemt mig. Men lige meget hvad der sker, så er det meget flotte billeder!

Tak for point.
Avatar billede apo Praktikant
29. oktober 2006 - 20:17 #7
falkevej > Du kan se dine åbne spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=falkevej&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

De blå flag til venstre for hvert af dine spørgsmål-links indikerer, at et spørgsmål er lukket. Du har stadig en del gule og grønne flag.

Nu er jeg ikke interesseret i points her i dette spørgsmål. Men prøv (for din egen og for de brugere der hjælper dig i fremtidens skyld), at gennemlæse www.expfaq.dk hvor du kan se hvordan du giver points til mere end én bruger i det samme spørgsmål.

Jeg ved at mit indlæg er et godt svar på dit spørgsmål. Andre i samme situation ville muligvis blive vrede over, at alle points tilfalder kun en enkelt bruger når der er brugbare svar fra flere brugere.
Avatar billede paddington Nybegynder
31. oktober 2006 - 16:44 #8
OFF TOPIC:

Jeg er ikke interesseret i point, tværtimod burde jeg give dig *GG*

Jeg har aldrig været den store kunstner, og aldrig rigtig forstået den "alternative kunst", jeg ser "bare" farver der er sat sammen, og hvis de så passer godt sammen er det flot...

Men udfra dine titler og digte tilhørende det enkelte billede (Maleri), er jeg nu ved at forstå!!
Der burde være digte med til alt kunst!!

Siden er ført til foretrukne...

Tak Herfra

/Paddington ~ Mads Jordan