Avatar billede jeppeeh Nybegynder
29. oktober 2006 - 11:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilket webhotel tilbyder ASP.NET 2.0 og MSSQL?

Avatar billede tjaz Nybegynder
29. oktober 2006 - 11:54 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2006 - 12:05 #2
www.azero.dk gør også ..
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2006 - 14:12 #3
www.one.com gør også også !!
Avatar billede jeppeeh Nybegynder
29. oktober 2006 - 14:28 #4
One tilbyder da kun MySQL? Eller er jeg blind..?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
30. oktober 2006 - 10:59 #5
Avatar billede radiohead Nybegynder
30. oktober 2006 - 11:05 #6
www.unoeuro.com

Det er desuden det bedste billig-hotel, jeg har haft til dato.
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. oktober 2006 - 19:05 #7
tror også www.unitspeed.dk
Avatar billede jeppeeh Nybegynder
30. oktober 2006 - 20:12 #8
Mange tak for de mange svar. Så vidt jeg kan se tilbyder One.com og Unoeuro ikke MSSQL (Microsoft SQL).. men ret mig gerne hvis jeg tager fejl..

Jeg tror det bliver Skovdahl jeg tager..
Avatar billede christian Nybegynder
16. november 2006 - 09:59 #9
Inden du tager Skovdahl, skal du være opmærksom på at Martin Skovdahl også er ham som har haft danskewww og en masse andre som er gået konkurs.

Han starter nyt firma (går konkurs og lign.) efterhånden som hans webhotel firmaer får dårlig omtale.

Brug lige 15 min på google (og eksperten) på undersøge ham, du vil helt sikkert opdage at det er en dårlig idé.

Jeg mistede et website (asp.net og ms sql) på danskewww fordi der ikke var backup. (der er en tråd på eksperten)

Det er omkring 9 måneder siden, jeg brugte ham. Samtidig har jeg også brugt www.buydomains.dk som har nogenlunde samme priser og deres servere står også i USA (ligesom skovdahl)

Hos dem har jeg fået rigtig god service (via deres online chat eller mail) jeg kører asp.net og ms sql.

De koster 40,- om mrd. hvis du vælger dem, så meld gerne tilbage med din erfaring hos dem.
www.buydomains.dk
Avatar billede jeppeeh Nybegynder
04. september 2007 - 08:06 #10
Jeg søgte lidt på Martin Snotskovl og ganske rigtigt.. mange har haft problemer med den idiot. Thanks for the heads up Christian..
Smider du et svar, så får du nogle point..