Avatar billede uklo Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

uægte til ægte Windows XP home

Hvis man ikke har en valid windows kan man direke købe en af microsoft, men hvad indebærer den man køber. Får man også tilsendt en ny kopi?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:44 #1
Du får tilsendt en cd med XP på. Som kun kan bruges på en pc.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=100103
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:45 #2
hvad jeg ved er at man køber en ny produktnøgle som du så skal opdatere din uægte version af xp med :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2006 - 19:15 #3
john - nej du får ikke en oem version af Microsoft.
Man får en alm version :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. oktober 2006 - 19:27 #4
Hej John, det regnede jeg med "uklo" fandt ud af når han trykkede på linket. :-)
29. oktober 2006 - 19:51 #5
... og med den nye lovlige XP pakke følger en lovlig Keykode - den kan du indføre på dit nuværende (u)lovlig system med
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
Avatar billede uklo Nybegynder
03. november 2006 - 09:09 #7
Kan man få sikkerhedsopdateringer når man ikke installerer windows Genuine A eller når den er installeret med det resultat at det er en uægte kopi. ikke at jeg agter det, men bare et spørgsmål.
Avatar billede uklo Nybegynder
03. november 2006 - 09:16 #8
Jeg har ikke rigtigt forstået svaret til mit spørgsmål. Får jeg til sendt en ny kopi, som jeg skal installere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2006 - 10:32 #9
Du får en ny cd med licens til, men udgaven på cd´en skal ikke installeres.
Licens skal skiftes ud med den nye.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2006 - 10:33 #10
Hvisse opdateringer har man ikke adgang til, nej.