Avatar billede uklo Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:19 Der er 3 kommentarer

Pludselig genstart

Jeg har en computer som kun er 6mdr. gammel. Problemet er at den uden videre genstarter. Dvs. der ikke en gang kommer en besked om den vil genstarte om x-antal sekunder. Hvad kan problemet være? Hvis det er hardwaren der er noget galt med,er der så et værktøj/software til at fastslå hvad der er galt?
Avatar billede ini Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:27 #1
Bliver den ved med at genstarte ? eller sker det kun engang imellem ?
Avatar billede uklo Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:30 #2
Det sker kun en gang imellem.
Avatar billede ini Nybegynder
29. oktober 2006 - 10:33 #3
skete også for min på et tidspunkt.. det plejede gerne at være en application, eller lign. som fik den til det. Ikke en tilfældig en, men en bestemt. Gerne noget underligt noget, som en demo af et eller andet.