Avatar billede tastatur Nybegynder
28. oktober 2006 - 12:12 Der er 3 kommentarer

Mellem 5 sekunder til 3 timer før den finder harddisken

Hej håber i kan hjælpe her.

Jeg har en 250Gb ekstern Harddisk til min Acer Travelmate laptop.
Problemet er når jeg sætter den til, enten via firewire eller USB, så er det meget forskelligt hvor lang tid det tager for at detecte den. Der udover er det lissom at computeren mister forbindelsen til den, og der opstår et eller andet write error delay.

Nogen der kender en løsning på fænomenet?

Mvh
Avatar billede coderdk Praktikant
28. oktober 2006 - 14:09 #1
Prøv den i en anden maskine. Hvis det virker på den, er det laptoppen det er galt med, enten hardware eller drivere. Virker det heller ikke på en anden maskine, så er det nok harddisken ;P
Avatar billede tastatur Nybegynder
13. februar 2007 - 10:54 #2
coderdk, jeg prøver at rense op i alle mine spørgsmål :)
Kan du skrive et svar?

Det ser ud til at det var laptoppen der ikke kunne finde ud af at håndtere harddisken. Hardisken kører fint på stationær.
Avatar billede coderdk Praktikant
13. februar 2007 - 13:36 #3
Ok :)