Avatar billede infamm Nybegynder
27. oktober 2006 - 23:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Priotering af Audio

Hvordan prioterer jeg mit soundblaster lydkort frem for det onboard'e lydkort?

Således at lyden kommer fra soundblasteret og ikke fra det onboard..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. oktober 2006 - 23:13 #1
Hvis jeg forstår dig ret har du to lydkort? hvis det er korrekt, så deaktiver det onboard inde i bios.
Avatar billede infamm Nybegynder
27. oktober 2006 - 23:38 #2
Jeg har det onboard som jeg bruger normalt, og så har jeg et som jeg har købt eksternt og sat i computeren..hvor i bios slår jeg det evt fra?, og kan man gøre det under enhedshåndtering evt?
Avatar billede infamm Nybegynder
27. oktober 2006 - 23:46 #3
Så virker det, bare opret et svar så får du points! tak
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. oktober 2006 - 00:03 #4
Takker:-))
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. oktober 2006 - 00:36 #5
du kan godt have begge aktiveret hvis du har brug for det, og stadig få lyden ind /ud på det kort du vil
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. oktober 2006 - 08:52 #6
Hvorfor skulle han da det, hvis det er et elendigt onboard lydkort?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. oktober 2006 - 10:14 #7
svaret på dit spørgsmål har jeg jo allerede svaret på.
Avatar billede infamm Nybegynder
30. oktober 2008 - 17:42 #8
opret bare et svar så jeg kan få fyret pointene af