Avatar billede simona Nybegynder
27. oktober 2006 - 16:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge udgående server

Det drejer sig om Arrownet som vi har et problem med. Vi kan ikke sende post fra Microsoft Outlook uanset om vi sætter oplysningerne til at være deres (smpt.arrownet.dk) eller vi bruger vores eget domænes indstillinger.

Vi kan godt sende via Outlook express men ikke via Microsoft Outlook og den VIL vi have til at virke da den har de funktioner som vi har brug for i vores firma.

Arrownet siger at det er Microsoft som har et problem, men mon det sandt? Den jo fungerer hos alle andre.
Avatar billede rebecca Novice
27. oktober 2006 - 17:26 #1
Hvilken fejlmeddelse skriver outlook hvis du sender en test mail?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. oktober 2006 - 17:57 #2
Avatar billede simona Nybegynder
28. oktober 2006 - 09:10 #3
Tak for deltagelse rebecca. Fejlmeddelsen har hele tiden været noget med at indtastede oplysninger ikke var korrekte (kan ikke huske det helt). Men jeg lukker det her spørgsmål grundet, læs: http://www.eksperten.dk/spm/741215