Avatar billede nietzsche Nybegynder
27. oktober 2006 - 15:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pop3 connector

Hej jeg kører med Windows Small Business Server 2003, hvor vores e-mail er sat op til at blive hentet ned igennem exchange serveren, fra en POP3 konto ud i byen.
Mit spørgsmål er nu om det er muligt og forøge antallet af gang exchange serverens POP3 connector henter mails, for så vidt jeg har kunne finde ud af forbinder den kun 4 gang i timen max og det er for  lidt til mit behov.
Er der evt mulighed for at sætte det op sådan så når jeg trykker send/modtag i min Outlook, at Exchange serverens POP3 connector forbinder til mit hosting selskab og henter de sidste nye mails?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. oktober 2006 - 17:54 #1
nej ikke med den indbyggede pop3 retriever, så skal du benytte et 3 parts program.
Avatar billede nietzsche Nybegynder
30. oktober 2006 - 12:58 #2
Okay tak for infoøen! :o)