Avatar billede jldue Nybegynder
27. oktober 2006 - 11:24 Der er 7 kommentarer

Hvordan fjerner jeg Windowsopdatering - Genuine Advantage Notif..

Hej
Hvordan fjerner jeg Windowsopdatering Genuine Advantage Notifications - jeg installerede den 17-10. Den kan ikke fjernes i "tilføj eller fjern programmer" - men det kan vel lade sig gøre et andet sted?
Avatar billede jokkejensen Novice
27. oktober 2006 - 11:43 #1
i /windows/system32 omdøber du de 2 filer..

tror de hedder

wga_login.dll
og wgatraw.exe

til henholdsvis

wga_login1.dll
wgatray1.exe

Herefter lukker du processen wgatray.exe i processer i joblisten.
Avatar billede coderdk Praktikant
27. oktober 2006 - 11:56 #2
Avatar billede cyberspace Nybegynder
27. oktober 2006 - 11:59 #3
hvis man vil fjerne den, har man så ikke pirat softwaer :)
Avatar billede peet49 Nybegynder
27. oktober 2006 - 12:17 #4
Brug systemgendannelsen, og lad være med, at indstallere WGA igen, gør dine opdateringer brugerdefineret.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
28. oktober 2006 - 21:46 #5
Du skal åbne din stifinder og under Funktioner skal du vælge Mappeinstillinger
Under fanebladet skal du vælge Vis
Markere så du kan se skjulte filer og mapper
Klik OK ud
Gå nu ind i din Windows mappen under c:\
Nu skal du finde en mappe (af dem der er skjulte) der hedder $NtUninstallWgaNotify$
Åben mappen og den næste mappe hedder spuninst
Dobbeltklik på mappen og der kommer nu 4 filer
Du skal dobbeltklikke på spuninst igen og nu vil der kører et program som vil skille dig af med dit problem.
Bagefter skal computeren genstarte.

:)
Avatar billede jldue Nybegynder
10. december 2006 - 14:38 #6
hej jokke
Tak det virkede super - undskyld den lange ventetid.
hej
Avatar billede jldue Nybegynder
10. december 2006 - 15:32 #7
hej igen jokke
kan ikke finde ud af at give dig point - skriver du ikke lige et svar engang.hej hej