Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2006 - 12:37 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket domæne

Jeg ved ikke hvilken udbyder jeg skal vælge..Ved bare jeg er træt af web10, så vist ikke har den bedste oppetid.. ?
Avatar billede venturer Nybegynder
26. oktober 2006 - 12:43 #1
Jeg bruger selv i123.dk og er godt tilfredse med dem.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2006 - 12:50 #2
Skal forresten være på både .dk og .com domæner
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:24 #3
one.com det gamle b-one.dk

har jeg været godt tilfreds med
Avatar billede htmlbugg Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:44 #4
http://cliche.dk er et ret så billigt sted... Det er ihvertfald der jeg skal have mine hostet indtil videre.

Og så om domæner:

Domæner har faktisk ikke så meget at gøre med der hvor hjemmesiden er... Det er bare en "genvej" til sidens rigtige placering. Så du kan have en hjemmeside på en server hos XXX og to domæner der hedder XXX.dk og XXX.com som så pejer på din hjemmeside hos server XXX ... :)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2006 - 14:01 #5
Så er spørgsmålet bare om jeg skal vælge One eller cliche... skulle også gerne være ok med .com domæner
Avatar billede sevelsted Nybegynder
26. oktober 2006 - 14:20 #6
Jeg kan anbefale både:

Wannafind.dk
og
one.com

Jeg bruger dem begge og er meget tilfreds :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2006 - 14:31 #7
Sevelsted > og der snakker vi også om .com domæner ?
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2006 - 15:06 #8
lige meget
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. oktober 2006 - 19:08 #9
Jeg kan anbefale www.intergate.dk både til domæne registering og hosting. De er i den billigere ende. Men jeg kan også varmt anbefale www.unitspeed.dk. Jeg bruge begge til mine mange domæner og er yderst tilfreds med de 2 udbydere. Jeg har prøvet en helt den gennem tiden.