Avatar billede finesmecker Nybegynder
26. oktober 2006 - 10:48 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Print screen

Jeg har en række skærmbilleder jeg ønsker at udskrive. Er der en nemmere måde at gøre det på end at trykke print screen og indsætte i word for derefter at udskriver. Evt. en opsætning så hver gang jeg trykker på en bestemt knap så udskriver den det jeg har på skræmen.
Avatar billede summer Mester
26. oktober 2006 - 11:00 #1
Jeg har i mange år brugt dette lille freewareprogram PrintKey 2000: http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,22960-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html
Du kan direkte beskære, gemme, udskrive m.m.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
26. oktober 2006 - 11:03 #2
Det må helst ikke være en exe fil da det system jeg sidder på ikke tillader det
Avatar billede summer Mester
26. oktober 2006 - 13:37 #3
Det er en lille zip-fil på 557 kb og ikke en exe fil
26. oktober 2006 - 13:56 #4
Læs om denne PrintScreen Util http://www.gadwin.com/printscreen/ !!!
Kan skrive til
* Printer
* Fil
* Mail
* ...
Valgfrit område af skærmen...

osv osv osv ...
Avatar billede summer Mester
26. oktober 2006 - 18:28 #5
dr1 -> Han har frabedt sig exe filer ;-)
26. oktober 2006 - 21:07 #6
(Så ka' jeg ikke forestille mig noget 'smart' )
Avatar billede finesmecker Nybegynder
26. oktober 2006 - 23:00 #7
Troede der måske var en genvejstast jeg takker for begge svar... dr1 du får halvdelen hvis du lægger svar
Avatar billede summer Mester
27. oktober 2006 - 08:23 #8
Når PrintKey 2000 er installeret, taster du bare på Print Screen tasten, så får du straks et screenshut som du kan redigere, etc., etc. nemmere kan det da næsten ikke være!!
27. oktober 2006 - 10:18 #9
Ping...