Avatar billede scorpion Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:17 Der er 1 løsning

Exchange Active Sync virker ikke på SE P990i

Hej på den anden side, jeg kan ikke få Exchange Active Sync til at virke med min SE P990i, men håber du kan hjælpe.

Jeg har hentet programmet fra SEs egen webside og installeret det på telefonen. Hvis du ikke er klar over det, så er udbyderen af programmet DataViz, hvilket sandsynligt betyderat det fungerer som deres eget produkt.

Jeg kan gå online med både mit WLAN og via 3s eget netværk, så forbindelsen bør virke efter hensigten.
For at teste Exchange Active Sync har jeg oprettet en demokonto ved DanDomain, der lister OMA som en af deres funktioner. For at sikre mig, at det ikke er udbyderen som har problemet, har jeg også testet det hos en, hvor jeg har haft mulighed for at se, at alle indstillinger i Exchange – skulle være korrekt.

Ved DanDomain har jeg tastet følgende oplysninger ind:

User Name
<user>@demo.danexchange.dk

Password
StorHemmelighed

Server Name
danexchange.dk/oma

Domain
danexchange.dk

Jeg har prøvet at skifte Server Name ud med danexchange.dk/exchange, hvilket bruges for at se kontoen via en browser, ligeledes kan jeg få adgang til danexchange.dk/oma via en browser.

Logen giver mig en ERROR 400, hvilket skal være server relateret, men mener som sat at disse indstillinger er på plads, og DanDomain reklamerer ligefrem med at de supporterer det.

Hvad gør jeg forkert – se frem til at høre fra dig

Mvh
Scorpion
Avatar billede scorpion Nybegynder
26. oktober 2006 - 23:20 #1
Fandt selv ud af det.

Det er klart at domæne, skal være serverens domæne og ikke et eller andet HTTP format.
Server Name skulle åbenbart bare være selve domænet, og ikke en masse sjove modeller med OMA eller lignende.