Avatar billede imekko Nybegynder
26. oktober 2006 - 08:21 Der er 5 kommentarer

Webmaster søges til nyt datingsite.

Dansk webmaster søges på vegne af dansk kunde.

Læs mere om os på www.imekko.com

Om kunden/websitet:
Dansk "adult datingsite".
Yderligere detaljer om websitet og konceptet udleveres selvfølgelig når vi har et par stykker at vælge imellem, men det adskiller sig en del fra de datingsites vi allerede kender på flere ret afgørende fronter.

Om dig:
Du har indgående kendskab til og erfaring med især php MySQL og vBulletin.
Du bor gerne i København eller nær omegn.
Det er en fordel men intet krav at du kan kode alting fra bunden, da vi har gode erfaringer med at outsource programmeringsopgaver.

Aflønning sker som procentdel af kundens nettooverskud og afregnes løbende måned plus 60 dage.

Sitelaunch forventet primo/medio 2006, til dels også afhængigt af din indsats.

Interesserede webmasters kan henvende sig pr. e-mail til:
imekko@hotmail.com
Emne: Webmaster Eksperten Dit Navn

Du bedes medsende et link til det/de websites du er webmaster for allerede, samt en kort beskrivelse af dig selv og dine erfaringer med især php MySQL og vBulletin.

Med venlig hilsen

M. Pedersen
www.imekko.com
Avatar billede imekko Nybegynder
27. oktober 2006 - 01:41 #1
International expansion er i øvrigt forventet indenfor det første år, så der er tale om en temmelig stor potentiel indtjeningsmulighed.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:26 #2
Har i rent faktisk penge til en international expansion? (Til hosting, servere, kundesupport og markedsfoering?).

Og hvorfor lige php MySQL og vBulletin? Det er ikke lige de teknikker jeg ville bruge til at lave et stabilt og hurtigt dating site. Saa har i et halvt dating site, i skal have lavet faerdigt eller?

>> Sitelaunch forventet primo/medio 2006?

I saa fald er jeg intereseret i at koebe jeres tidsmaskine.
Avatar billede cybermike Nybegynder
02. november 2006 - 13:55 #3
Jeg er intresseret i at hjælpe med udvikling og drift, men det er betaling i forhold til tidsforbrug. Ikke noget med procenter her.

Ring hvis det har interesse, 405 11 627 el. mail@mc-solutions.dk

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:10 #4
der findes så mange dating-sites på kloden, at jeg ikke kan se indtjeningsmuligheder her.....hvad har du som de andre ikke har?
Avatar billede simm Nybegynder
22. november 2006 - 21:36 #5
PHP/MySQL-løsningsmetoden ser jeg intet problem i. Nærmere det faktum at der fra virksomhedens side bruges hotmail-adresser og at designet på hjemmesiden ikke ligefrem ligner noget der bare er brugt 10.000 kr., får mig til at overveje om folkene bag dette projekt er villig til at betale det, det koster at aflønne en freelance programmør.