Avatar billede rylle69 Nybegynder
26. oktober 2006 - 00:23 Der er 5 kommentarer

Lyd på hjemmesider?

Hej...

Jeg er netop begyndt at lege lidt med hjemmesider. Hvordan afspiller jeg musik når min side åbnes? (Skriver i FrontPage).

Mvh Morten.
Avatar billede hcma Novice
26. oktober 2006 - 00:53 #1
indsæt baggrundsmusik.  Men det synes mange er sk... irriterende og vil hellere have at man selv kan sætte musikken igang.
eksempel her:
http://www.hcma.dk/music.htm
Avatar billede hcma Novice
26. oktober 2006 - 00:55 #2
du kan også bare vælge baggrundslyd.
Vælg Egenskaber for side -> Baggrundslyd o.s.v.
Avatar billede htmlbugg Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:36 #3
Du kan også, hvis du kan forstå en smule af koderne sætte denne ind:

<embed src="STI-TIL-MUSIK.mp3" autostart="TRUE" loop="FALSE" width="100" height="20"> ... Dette vil indsætte en lille afspiller som folk så kan stopppe. Den spiller automatisk når lyden er loadet, og den looper ikke.
Avatar billede hcma Novice
26. oktober 2006 - 14:01 #4
som der også står i min lille vejledning  :o)
Avatar billede htmlbugg Nybegynder
26. oktober 2006 - 15:16 #5
Heh... Glemte lige at kigge på dit link :)