Avatar billede danielss Nybegynder
25. oktober 2006 - 21:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke fjernsyns "pakker" kan jeg få

Hej

Jeg bor i vipperød(4390) og vi skal nu til at have noget tv. Vi har self. lige nu dr 1 og tv 2 men vil godt have en del andre, såsom (3), (3+), TV2 Zulu, Mtv Etc.

Vi er 6 i huset, og der er 5 fjernsyn. Vi har kigget på parabol, men da man kun kan se en kanal samtidig over det hele går dette jo ikke.

Hvilke alternativer er der? Vi bor ude på landet, så kabeltv går nok ikke. Har skrevet bynavn og postnummer, så i evt. kan se hvor det er.

HIlsen Daniel strøm
Avatar billede jojosk Praktikant
25. oktober 2006 - 23:59 #1
Så vidt jeg ved er der ikke noget alternativ til parabol, hvis
  man ikke har kabel. Så den hedder enten viasat eller canal+, hvad
  der er bedst er en smagsag. Man kan event. koble en ekstra parabol
  på den oprindelige parabol og rette den mod Astrasattelitten, så har
  man to muligheder. Astraen er gratis, men har kun udenlandske kanaler.
  Viasat og canal+ koster omkring 4000.- årligt med det hele.
Avatar billede paddington Nybegynder
26. oktober 2006 - 04:23 #2
Det skulle være muligt at fordele de forskellige tv-signal fra en paralbol ud til flere forskellige tv-apperater..

Sidst jeg flyttede, fandt jeg ud af, at gvia en computer var det muligt at vidersende og opdele signaler gennem noget trådløst netværk....

kan ikke lige huske hvad det hedder, det blev aldrig aktuelt....

Håber I finde en løsning!!
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2006 - 08:18 #3
Parabol er eneste alternativ på landet, desværre er det også sådan, at skal man se
Tv3, TV3+ og TV2 Zulu og TV2 Charlie så skal man have parabolkort BÅDE fra Viasat i Canaldigital - det koster kassen.
Avatar billede danielss Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:37 #4
Okey, tak alle, hvis nu vi siger at jeg bare vælger viasat, det er også fint nok. Men så vil vi se det på mange fjernsyn, og forskellige kanaler samtidig, på forskellige fjernsyn. Hvordan gør man så. Nogle der kender noget ligesom paddingtong?
Avatar billede jojosk Praktikant
26. oktober 2006 - 16:22 #5
Viasat har et tilbud ang. at se forskellige kanaler på forskellige tv´s
eller pcére.
Jeg fik det tilbudt over tlf. men var ikke interesseret, så jeg hørte ikke
rigtigt efter.Prøv event. at kontakte dem.
Avatar billede danielss Nybegynder
18. maj 2007 - 10:22 #6
Det er vidst tid til at lukke...

hvis i kommer med nogle svar får i lidt point :P
Avatar billede jojosk Praktikant
18. maj 2007 - 11:52 #7
svar