Avatar billede grise_bassen Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kun adgang fra 2 bestemt sider

hvordan gør man så man kun kan se ens website hvis man kommer fra to forskellige hjemmesider?
det skal være sådan at hvis den ene sider er
jenslyn.dk så skal man også have adgang fra alle undersiderne på jenslyn.dk

kan man gøre det med htacces og hvordan eller med noget andet?
Avatar billede zynzz Praktikant
25. oktober 2006 - 16:38 #1
Mener HTTP_REFERER, kan bruges, men mener også de fleste browsere ikke bruger dette mere...
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
15. november 2006 - 19:34 #2
lukker lige