Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
25. oktober 2006 - 15:34 Der er 6 kommentarer

error i internet explore

Jeg har nu fået en error i forbindelse med mit internet explore og kan ikke lige rigtig finde fejlen

Beskeden som jeg får kan ses her: http://img122.imageshack.us/img122/6317/errordh6.jpg
Avatar billede gratis Nybegynder
25. oktober 2006 - 17:45 #1
det er en fejl fra server site og ikke någet du behøver at bekymre dig om ;) du ka slå meddelserne fra her:

I Internet Explorer vælger du Funktioner > Internet indstillinger, fanen Avanceret, Sæt flueben i Deaktiver scriptfejlfinding.
Genstart IE
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
25. oktober 2006 - 19:52 #2
Det er allerede slået fra, der er 2 forskellige med deaktiver scriptfejlfinding.

deaktiver den i internet explore
deaktiver den i anden

begge er dog krydset af så den deaktivere, men fejl meddelsen kommer stadig
Avatar billede gratis Nybegynder
26. oktober 2006 - 12:52 #3
ok, har du prøvet at slette cookies og midlertidige internerfiler ?

|Kontrolpanel|InternetIndstillinger|Generelt|Midlertidige Internetfiler| slet cookies,slet filer , se om det hjælper.Samme sted under indstillinger , sæt "Tilladt brug af diskplads" til 40-60mb (alt efter smag)ved at skrue ned for "Tilladt brug af diskplads" undgår man en masse fejl som opstår når internet cachen blir for stor,derfor forslaget.
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
26. oktober 2006 - 15:54 #4
Jeg har nu prøvet det, vil se om fejlen igen opstår og give besked
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:21 #5
Tjae nu har jeg ikke fået fejlen lige siden så det hjalp åbenbart :) hvis du lige ville smide et svar ville det være super
Avatar billede gratis Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:54 #6
Hej, det håber vi så det blir ved med ;)jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv.Hvis du har lyst til at bruge et godt freeware program til at rytte op på din pc med, så kig her, http://www.ccleaner.com/  (blir anbefalet af spywarefri.dk)
Dansk manual til programmet her, http://www.abovergaard.dk/index.htm#/manualer/ccleaner.htm