Avatar billede coolpet Nybegynder
25. oktober 2006 - 13:26 Der er 2 kommentarer

fejl ved opstart + efter genstart

Hej alle eksperter..
jeg har en computer der har lavet en del fejl .. men det var dog værst da jeg tændte den idag .. :S
først lavede den en helt samme bøvl ved start up også da jeg enelige fik den start og kom ind i windows var det på kinesisks
er der nogen der har en smule forstand på det her eller er det klart en formatering ? :S
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. oktober 2006 - 14:21 #1
måske har du fået snavs/spyware eller noget virus på maskinen

måske du selv ubevidst har kommet til at vælge kinesisk.

du må ind i kontrolpanelet og finde regional and language settings
(sprog instilling(er)) og ændre tilbage til dansk

er du bange for det er snavs få hent denne sikkerhedspakke http://arlet/pakke.htm
du kan også checke Http://spywarefri.dk

Held og lykke
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. november 2006 - 08:10 #2
Respons??