Avatar billede luffe10 Nybegynder
24. oktober 2006 - 17:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tilføj og fjern programmer problem

Hej.
Har lige sat en ny harddisk i min dell computer og installeret xp pro på den og fået den fuld updated, men kan ikke åbne min tilføj og fjern programmer.
Den skriver bare vent, mens der oprettes en liste, men har ventet længe på den skulle blive færdig, men der sker ingenting.
Er der nogle der kan hjælpe mig med det.

m.v.h Luffe
Avatar billede off-line Nybegynder
24. oktober 2006 - 20:59 #1
Det lyder som en fejlinstallation. Du bliver nok nød til at køre en "Repair"
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede off-line Nybegynder
03. november 2006 - 22:51 #2
Fandt du ud af det?
Avatar billede luffe10 Nybegynder
02. juli 2007 - 12:36 #3
lukker nu
Avatar billede off-line Nybegynder
02. juli 2007 - 12:46 #4
Det er både uforskammet og imod Ekspertens regler at lukke på den måde:(