Avatar billede ghazaleh Nybegynder
19. maj 2001 - 17:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fra tv-out til fjernsyn

jeg har en compaq pc med en tv-udgang. Jeg har fået et s-vhs kabel til at tilslutte fjernsynet, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man skifter fra at få billeder ud på computerskærmen og fjernsynet. Hvordan gør man det?
Avatar billede abruscato Nybegynder
19. maj 2001 - 17:49 #1
Er med på en lytter...
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. maj 2001 - 18:37 #2
På mit Geforce 2 MX grafikkort er der kun TV-out, jeg kan ikke se tv på min pc, men kan sende signalet fra pc til et tv.

Står der TV out på din?
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. maj 2001 - 18:38 #3
Jeg har kun et kabel til ekstern tv.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
19. maj 2001 - 18:41 #4
ja, det er kun tv-out jeg har, men jeg vil også bare se filmklip fra computeren på fjersynet.
Avatar billede isis Nybegynder
19. maj 2001 - 18:56 #5
funktionaliteten er bygget ind i driveren til dit grafikkort. Så du skal ind og kigge på indstillingerne der. der vil du så kunne vælge tv som output.
Avatar billede grunken Nybegynder
19. maj 2001 - 19:08 #6
Der plejer da med Nvidia-driverne (emmervæk på min puter) at være en fane der hedder twinview, under avancerede skærmindstillinger, her kan du rode rave, her kan du simpelthen vælge hvor outputtet skal smides hen !

-Grunken