Avatar billede djmoose Nybegynder
23. oktober 2006 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket firma til opgaven

Hvilke danske webburauer kan anbefales til at lave en stor side, i stil med EKSPERTEN.dk bare lidt mere grafisk opdateret.

Det må gerne være et firma i Østjylland, men de skal skille sig ud, da det ikke bare er standard CMS der skal laves. Den skal skræddersyes.

Samtidig er det uhyr vigtig at den kan findes i søgemaskiner mv. da der ikke bliver brugt mange penge på markedsføring...
Avatar billede fbhzone Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:15 #1
Det kommer jo meget an på hvad siden skal handle om og funktionen på siden skal dreje sig om,
Avatar billede n-data Nybegynder
24. oktober 2006 - 10:55 #2
Det kommer lidt and på, hvad du skal bruge på den server. Kommer også and på, hvad du vil give pr md.
Avatar billede hacky Nybegynder
28. oktober 2006 - 19:53 #3
www.e-blade.dk - Jeg skulle mene vi kan klare opgaven, også til en overkommelig pris :) Vi holder til i Skanderborg.

Hilsen Kasper
Avatar billede djmoose Nybegynder
30. oktober 2006 - 09:10 #4
Jeg har desværre lidt svært ved at definere det... det skal ses! I kan ikke bare tage udgangspunkt i eksperten.dk....

E-BLADE ser umiddelbart ikke imponerende ud - derfor kan i selvfølgelig være eksperter i programmeringsdelen. Jeg søger et "hus" der kan rumme både det og grafik!

Eller må du jo henvise til nogle referencer!
Avatar billede level75 Nybegynder
06. november 2006 - 11:08 #5
Jeg synes i skal prøve at kontakte www.scandesigns.dk og høre hvad de kan tilbyde jer ;)
Avatar billede djmoose Nybegynder
28. maj 2007 - 11:08 #6
Ikke godt nok