Avatar billede julie2001 Nybegynder
19. maj 2001 - 17:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nedsættelse af fest-udvalg igang.

Okay´, jeg har forstået at vi er mange, der gerne vil mødes og \"Hygge\". Jeg ved også godt at der bliver holdt en fest over i Jylland, men lad os da holde en i KBH.
Derfor starter vi et udvalg nu...I kan tilmelde jer på email udvalg@jubiipost.dk.
Så håber jeg i er villige til at være med til at planlægge, hjælpe o.s.v
Lidt hjælp er bedre end ingenting. Så tilmeld jer nu.
Julie - let\'s see some team spirit!
Avatar billede julie2001 Nybegynder
19. maj 2001 - 17:36 #1
okay det er i den ´forkete kategori, og med points...kanont....
Avatar billede captain_comic Nybegynder
19. maj 2001 - 17:43 #2
heh heh...
Avatar billede julie2001 Nybegynder
19. maj 2001 - 17:54 #3
jeg giver op!