Avatar billede nez Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:57 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Counter-Strike spørgsmål

Jeg har et problem med mit spil.. har prøvet alt.. geninstalleret det osv...

Men den bliver ved med at skrive

Cl_FlushEntityPacket oppe i hjørnet når jeg er kommet ind på en server.. får en mega høj ping og et stort lag..

Nogen der kan hjælpe???
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. oktober 2006 - 17:29 #1
har du pr¸vet Google? lader til at der er RIGTIGT mange der d¸jer med det samme,
efter at have skimmet et par fora ser det ud til at fejlen skyldes din ISP, og der ikke umidelbart er meget at g¸re (ud over at tweake modems og optimere forbindelsen til ISP'en)
Avatar billede nez Nybegynder
23. oktober 2006 - 17:31 #2
Sidder og læser på google lige nu.. men syntes ikke rigtig der sker noget.. har trådløs.. kunne prøve at smide normalt netværkskbale til og se om det hjælper??
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. oktober 2006 - 17:42 #3
god ide ;)

pr¸v evt også at hente en "måler" til at scanne din forbindelse, checke stabilitet og om du får den hastighed som du betaler for.

http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Online_Timers/Internet_Connection_Viewer.html
scroll lidt ned og find en der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2006 - 18:55 #4
Om du kører trådløs har intet at sige.
Forbindelsen mellem trådløs router og din pc er alligevel hurtigere end din internetforbindelse!

Men prøv dette:
http://www.dailyrush.dk/hardware/boards/4/topics/18390/
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2006 - 19:57 #5
hvis du har nogen download programmer åbne, kan det forårsage dette "lag" og entitypacket..

også MSN MESSENGER kan forårsage det, altså alt der har med internet forbindelsen og gøre..
Avatar billede nez Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:50 #6
Har ikke prøvet at lukke msn.. men firewallen drillede lidt på.. "frigjorde" halflife launcher der fra.. det hjalp allerede lidt.. tester lige min forbindelse..
Avatar billede nez Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:59 #7
John det du skriver er meget gammelt :) .. der er sket meget med spillet siden.. har nemlig læst det...
Avatar billede nez Nybegynder
23. oktober 2006 - 21:16 #8
den internet tester kan jeg ikke få til at virke.. desværre..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2006 - 23:17 #9
Nu skriver du ikke om du kører CS Source el. 1.6
1.6 er jo fra 1999, så du kan sikkert finde en HEL DEL gamle tips på nettet.

Hvilken udbyder har du?
Og hvad forbindelse har du?
Avatar billede kjerum Nybegynder
24. oktober 2006 - 10:56 #10
Cl_FlushEntityPacket

Er Halflifes måde at sige... Hjælp jeg kan ikke få luft :) Det får simpelthen ikke nok pakker igennem. Dette kan skyldes at I sidder for mange på forbindelsen med for høje net indstillinger...

Som standart bør dine Cfg instillinger være som følgende

cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
rate 25000

- Du kan prøve at sætte dem til

cl_updaterate 45
cl_cmdrate 45
rate 12500

Dette løser ofte problemet.

Det kan dog også som de andre nævner være programmer der ligger og spærer, eller at din linje simpelthen falder ud.
Avatar billede nez Nybegynder
24. oktober 2006 - 16:44 #11
John_stigers i 1999 var det cs. 1.3 mener jeg.. eller beta.. 1.6 er ikke så gammelt så vidt jeg husker..
Avatar billede nez Nybegynder
24. oktober 2006 - 16:45 #12
Kjerum løste problemet..

John_stigers du skal også have lidt for hjælpen..!!!

Takker mange gange...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2006 - 19:48 #13
nez - det er samme grafikmotor som i 1999 = samme hardwarekrav :)