Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
23. oktober 2006 - 13:45 Der er 2 kommentarer

smart add on til kalender i outlook?

Hej Allesammen.

Er der nogen der kender til et/flere add ons til exchange 2003 med følgende funktioner?

- Automatisk optælling af brugers feriedage, kursusdage etc?
- Mulighed for at markere en medarb. er på kursus el /ferie?

Andre smarte og lækre funktioner som i kan anbefale?

Mvh Steven
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. oktober 2006 - 22:24 #1
Det kan du ikke. En af de store ulemper ved Microsofts programmer er at de er lukket kilde kode, så det er utroligt svært at programmerer ad ons til den. kik i stedet på mozilla firefox som browser, mozilla thunderbird som mail klient og mozilla sunbird som kalender. De kan alle bruge masser af tredieparts extentions med utrolig meget forskellig og god funktionalitet. Der er alt hvad hjærtet kan begære med interfaces til alt muligt forskellige
Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
06. november 2006 - 16:20 #2
Mozilla sunbird....spændende..men hvad kan den ikke??