Avatar billede paddington Nybegynder
23. oktober 2006 - 09:57 Der er 1 løsning

master til klubblad søges

Jeg har fået til opgave at udarbejde et udkast til et klubblad og kampprogram for en håndboldklub

Hertil vil jeg høre, om der er nogle der ligger inde med en master enten til InDesign eller Word, hvori at jeg "bare" skal ændre udseendet samt indsætte indhold.

Hvis du har lidt tid tilovers og vil lave et udkast selv, kan der findes inspiration på http://www.sh-ungdom.dk ang. farver mm.

På forhånd tak

Mads Jordan
SH Svendborg Håndboldklub

NB. Der er givet 200 point udfra at, der er kommer et færdigt forslag for master, hvor at indhold kun skal indsættes.

Ellers bliver der givet point efter forslag.
Avatar billede paddington Nybegynder
29. november 2006 - 17:59 #1
Lukker tråden, da der ikke er kommet nogle forslag!!