Avatar billede kalsmose Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:47 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Moms Afregning

Er det muligt at opsætte summasummarum til at vis kvartals moms regnskabet som skal afleveres til skat.

Er det muligt i summasummarum at udprinte årsregnskal, og er der nogle bestemte regler omkring I/S virksomheder
Avatar billede hardyc Nybegynder
23. oktober 2006 - 09:45 #1
Hvad mener du om regler for i/s, momsregnskab er ens for is og andre , i dd skal du bare bede om udskrift momsafregegning og sætte dato f.eks 1. juli til 30. sept. 2006 så får du momsafregningen. I/S har særlig regel omkring overskud som normalt deles ligeligt, og skal stå i kontrakten ved oprettelse af i/s

Hilsen
Revisor Hardy
Avatar billede kalsmose Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:11 #2
er det her en fin i/s kontrakt, som har det hele ?
http://www.ebst.dk/file/866/kontrakt_is
Avatar billede hardyc Nybegynder
23. oktober 2006 - 23:53 #3
jeg ser jo ikke den egentlige kontrakt, men da overskudet deles ligeligt eller hvad man bliver enige om, skal momsen også deles efter dette, hvilket gøres over mellemregningen for hver interrsent og reguleres over overskudet som fordeles, men glemt ikke at det ikke  vedr. skatten

hilsen /Bedst Regards

Hardy
Avatar billede kalsmose Nybegynder
24. oktober 2006 - 08:42 #4
Har du et link,hvor jeg kan læse mere om reglerne om moms, ved et I/S selskab ?
Avatar billede hardyc Nybegynder
24. oktober 2006 - 09:05 #5
I/S har samme regler som alle andre, men gå ind på www.skat.dk
Avatar billede kalsmose Nybegynder
25. oktober 2006 - 14:00 #6
Er det et sted som kan hente et i/s regnskab ?
Avatar billede kalsmose Nybegynder
25. oktober 2006 - 14:01 #7
Er det et sted hvor jeg kan hente et i/s regnskab ?
Avatar billede hardyc Nybegynder
25. oktober 2006 - 14:20 #8
I Erhvervs og selskabsstyrelsen, Kampmannsgade no 5,
ellers kontakt en revisor eks. mig

Hilsen
Hardy
hardyc@get2net.dk
Avatar billede hardyc Nybegynder
25. oktober 2006 - 14:22 #9
Hvis du har et i/s, har du vel også en kontrakt på dette, som normalt udfærdiges med en advokat eller revisor, så kontakt dem
og så ikke mere denne gang
Hilsen
Hardy