Avatar billede babbelutten Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scriptfejl i IE/MSN

Når min MSN er i systemtray (eller hvad det nu kaldes for) og jeg vil maksimere den så den er på mit skrivebord, så får jeg to fejl - jeg smider så lige to links til to screenshots:

www.babbelutten.dk/script1.jpg

www.babbelutten.dk/script2.jpg

Min computer er opdateret osv.
Jeg kører XP
Jeg har prøvet at afinstallere MSN og fjerne alt hvad der hedder MSN på min computer og så installerer det igen (jeg kører 7.5 og har ikke haft nogle problemer før i dag).
Jeg har kørt noget spyware, virusscanner og adaware - jeg har discfragmenteret min computer og den skulle gerne være renset for alt.
Men de to bliver ved med, at vende tilbage - og det er kun på MSN den gør det - min IE virker helt fint.

Got any ideas?
Avatar billede keysersoze Guru
22. oktober 2006 - 22:32 #1
det er ikke det første spørgsmål om det i dag - så du er langt fra den eneste med det problem. Jeg har ikke fulgt det til dørs men det er ikke dit problem - nærmere et problem i Messenger/reklamekassen og det kan du ikke gøre så meget ved... men mon ikke msn får det fikset.
Avatar billede coolerssuck Nybegynder
22. oktober 2006 - 23:16 #2
Jeg har det samme problem... det må være et server problem..
Avatar billede jokkejensen Novice
22. oktober 2006 - 23:48 #3
view.atdmt.com skulle være en uha spyware server - så jeg ville ikke bare tage "server problem" som gode varer, men følge det lidt til bunds !

http://www.google.com/search?hl=en&q=view.atdmt.com

eller

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=view.atdmt.com+%2Bremoval+%2Bmsn

/JJ
Avatar billede determination Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:45 #4
Nogen der har fundet en løsning på dette her problem ??
Avatar billede babbelutten Nybegynder
23. oktober 2006 - 21:02 #5
Jer som også har dette problem bruger i også MSN 7.5 eller bruger i MSN Live?
Avatar billede babbelutten Nybegynder
24. oktober 2006 - 18:47 #6
Nåh der kan jeg så svare på mit eget spørgsmål mht til MSN live - det er så alle slags MSN der har det problem.
Har prøvet at skrive til MSN.. meeeeeeeen nu er det jo Microsoft såeh.. der er en del ventetid!
Avatar billede babbelutten Nybegynder
29. oktober 2006 - 12:39 #7
Nåh det ser ud til, at de nu har rettet fejlen - jeg får den hvertfald ikke mere - så jeg lukker =)