Avatar billede kamillevej Nybegynder
22. oktober 2006 - 10:55 Der er 6 kommentarer

Kan ikke komme på internettet

Hej Jeg har en bærbar pc som ikke kan komme på nettet hvis den ikke er sat til strømstikket, den kører udmærket hvis stikket er i. Jeg kører trådløs netværk
Avatar billede backside Nybegynder
22. oktober 2006 - 11:52 #1
I egenskaber for den trådløse enhed er der vist noget der hedder "Tillad at denne enhed slukkes for at spare strøm"
Mon det er der katten ligger begravet?
Avatar billede kamillevej Nybegynder
23. oktober 2006 - 09:48 #2
er det på selve den bærbare?
Avatar billede backside Nybegynder
23. oktober 2006 - 10:37 #3
Ja, det er jo den der ikke virker.
Avatar billede kamillevej Nybegynder
25. oktober 2006 - 11:31 #4
jeg har været inde i opsætningen på den trådløse enhed på min pc, og der er ikke noget om strømbesparelse, kan du ikke guide min slavisk hvordan jeg gør
Avatar billede backside Nybegynder
25. oktober 2006 - 14:42 #5
Prøv under "Strømstyring" i kontrolpanelet at vælge "Hjemme" eller "Altid aktiveret" alt efter hvad du lige har stående.
Det er svært at guide dig hen til det når jeg ikke ved hvilket netkort du bruger.
Men det kunne være noget i stil med:
Kontrolpanel>System>Hardware>Enhedshåntering
Dobbeltklik på netkortet og se om der er noget med strøm der.
Avatar billede backside Nybegynder
16. november 2006 - 22:36 #6
Sker der noget??