Avatar billede joelsine Nybegynder
21. oktober 2006 - 17:43 Der er 5 kommentarer

"Bærbarjunglen" nogle der kender denne.

Jeg er ved at købe ny bærbar, jeg fandt dette http://www.msi.com.tw/program/products/notebook/nb/pro_nb_selling.php?UID=625
  BÆRBAR-NYHED 1:  MSI ny model Bærbar, AMD Turion 64 MT37, 1 GB DDR2 RAM,
100GB Harddisk, DVD-Brænder Dual Layer, 256 MB RX1600 grafikkort, 56K modem,
Trådløs 802.11 b/g netkort, 10/100 Mbit netkort, Firewire IEEE, 4 in 1 kortlæser, TV-OUT,
5.1 kanals lydkort, 4 X USB, Web-kamera & Mikrofon indbygget, Bluetooth, Numerisk tastatur,
15.4" HighGlare WideScreen TFT-skærm, Windows XP Home + office, Nero Burning, PowerDVD,
Works 8.0, Norton Security, Optisk Scroll-mus, bærbar-taske, 3½ timers batteri-tid, 2 års garanti
Kr. 7.485,-incl. moms
Er det er godt køb?
Avatar billede lzs Nybegynder
21. oktober 2006 - 19:46 #1
jeg vil da helt klart mene at det er et godt køb :D jeg synes man får meget for pengene. kan dog ikke lige se hvor meget den vejer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2006 - 20:07 #2
Den vejer 2.9 Kg
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2006 - 20:07 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2006 - 20:08 #4
Og den er superlækker - kvalitet er helt på højde med Asus!
Avatar billede joelsine Nybegynder
21. oktober 2006 - 21:21 #5
Hej, skægt du sammenligner med Asus, det var faktisk en Asus jeg havde kig på, men der var leveringstid på, så tilbød de denne i stedet for.
Jeg har aldrig hørt om MSI,men det skulle være kvalitet, og processor er vel ok.
Asusèn var med intels processor, resten er faktisk det samme.