Avatar billede tulip Nybegynder
21. oktober 2006 - 17:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe el. downloade win 95 el. 98?

Hej
Er det et sted hvor man kan købe windows 95 eller 98. Eller er de for længst udgået af markedet?
Eller er det måske et sted man kan downloade installationsfilerne?
Jeg har nemlig lige fået samlet en gammel computer som ikke kan trække XP, og jeg har ikke lyst til at installere Linux.
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2006 - 17:22 #1
Du kan kun som forhandler eller med særlige licensaftaler hente Windows 9x

Anbefaler desuden ikke at installere det da de ikke længere opdateres fra Microsoft af.
Avatar billede rebecca Novice
21. oktober 2006 - 18:29 #2
Jeg har da en 98Se du kan købe, hvad  vil du give?
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2006 - 18:30 #3
rebecca -> Husk er det en OEM edition må du ikke sælge den videre
Avatar billede frank_morley Nybegynder
21. oktober 2006 - 18:40 #4
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2006 - 18:46 #5
frank morley    jeg gør dig lige opmærksom på at du bryder reglerne for eksperten.dk

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede frank_morley Nybegynder
21. oktober 2006 - 19:04 #6
>Henrik Svenden    det var sendelig ikke meningen. I øvrigt er emule.net open source, men du har vel kontrolleret sitet inden du kommenterede mit indlæg.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2006 - 19:19 #7
og hvad så om det er open source ?  det ændrer jo ikke ret meget på hvad man bruger programmet til vel !

og som sagt, overtræder du reglerne, også selv om at det er open source :o)
Avatar billede tulip Nybegynder
21. oktober 2006 - 19:42 #8
er det kun windows xp der stadigvæk bliver updateret?
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2006 - 19:48 #9
2000, XP og 2003
Avatar billede tulip Nybegynder
17. december 2006 - 18:08 #10
lukker