Avatar billede paddington Nybegynder
21. oktober 2006 - 05:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt Design!! Ris/Ros Ønskes

Hei Alle, jeg har siddet og leget de sidste par nætter, og er nu kommet frem til et nyt design

Hvad siger I??
- alle kommentarer modtages, så længe de er konstruktive/forklarende

/Paddington ~ Mads Jordan

NB.
Ved godt at den er "lidt" bred i IE, samt en lille fejl i toppen (skal have lavet seperat stylesheet her til)
Den er ikke valideret, så ønsker ikke W3C-kommentaren
Avatar billede hacked Nybegynder
21. oktober 2006 - 06:07 #1
Det er super flot. Det er meget specielt. Fantastisk design. Jeg har aldrig set noget lignende. Det er dog så særpræget at det er svært at bedømme. =)
Jeg tager "Et link Tak" til 500.
Avatar billede apo Praktikant
21. oktober 2006 - 06:53 #2
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene. Logoet med det store 'e' er set før, så der er for meget plagiat over det.

Nogle friske farver vil pynte, og så vil det være lækkert med et nyt design. Det du bruger nu er for kedeligt.

:o)
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
21. oktober 2006 - 08:06 #3
Hvad er adressen?
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. oktober 2006 - 08:34 #4
mon ikke det er en af dem her :-))
http://www.eksperten.dk/spm/738601
Avatar billede paddington Nybegynder
21. oktober 2006 - 10:18 #5
Dooooooh!!
- Slammer lige sit hoved ned i tastaturet....!!!

Sry!!

http://www.jordan.schjor.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. oktober 2006 - 11:29 #6
det er altså et sjovt fænomen at alle _altid_ glemmer et link under denne kategori :)
Avatar billede paddington Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:13 #7
Lukker spørgsmålet, der kommer lige en del ændringer snart og nyt spørgsmål hertil!!