Avatar billede petercj Nybegynder
21. oktober 2006 - 00:31 Der er 2 kommentarer

Hvordan importerer jeg FRM, MYD og MYI filer over i en ny mySqlDB

Hej Alle,

Jeg er blevet kastet ud i et nyt projekt. Jeg skal flytte en websted over fra en lokal pc til et webhotel.

Hvordan importerer jeg FRM, MYD og MYI filer over i en ny mySql DB via phpMyAdmin?

/Peter
Avatar billede arne_v Ekspert
21. oktober 2006 - 01:25 #1
får de filer ind i en lokal MySQL, laver en dump fra den og loader den på
web hotellet vil jeg tro
Avatar billede arne_v Ekspert
09. december 2006 - 23:55 #2
kommet videre ?