Avatar billede nomiz Nybegynder
19. maj 2001 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

ICQ online

Kan man se hvor lang tid man har været online ialt?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 13:38 #1
nej :)
Avatar billede bbs Nybegynder
19. maj 2001 - 15:58 #2
Nej desværre, men en god forbedring til næste version af ICQ....
Avatar billede afshin Nybegynder
19. maj 2001 - 17:58 #3
kig lige på programmet trillian på
http://www.trillian.cc/
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. maj 2001 - 11:47 #4
jeg har lige haft afprøvet Trillian programmet her siden i går! det virker desværre ad h. til! konceptet er fint, men det fungerer desværre ikke!
jeg prøvede at importere alle mine gamle kontakter (icq 2000b) og det mislykkedes totalt! jeg måtte tilføje folk manuelt. MSN Messenger integrationen gik fint, men beskederne kommer ikke altid igennem. Det samme var gældende for icq beskeder. IRC var heller ikke gennemført nok!
programmet gik ned når man går ind i preferences og ændrer indstillinger og klikker på apply eller ok (hvis der var hak i flush disk etellerandet).
ideen er god men der er lang vej endnu inden jeg kunne finde på at bruge det som afløser for alt andet.

tak for point iøvrigt :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. maj 2001 - 15:31 #5
Var så lidt.. Et helt point mere til samlingen..