Avatar billede HenrikA Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:39 Der er 3 kommentarer

88.Blacklist.zap

En kunde er røget på en blackliste der tilsyneladende hedder 88.blacklist.zap
Når jeg google på det kommer der kun få hist op, alle med problemer ingen med løsninger.
Nogen der ved hvad hvordan man kommer af den liste igen?
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2006 - 11:32 #1
Hejsa

Efter hvad jeg kan finde på nettet, så skriver alle at det er en privatblack list, så vhis det kun er 1 som du ikke kan srkive til så bliver du nok nød til at ringe til vedkommende...
Avatar billede HenrikA Nybegynder
20. oktober 2006 - 11:53 #2
Desværre er det ike kun en enkelt der ikke kan sendes til.
Ikke engang gmail.com vil acceptere mails
Avatar billede kenp Novice
20. oktober 2006 - 12:52 #3
er det fordi at du hoster mail for ham eller lign.