Avatar billede buddha91 Nybegynder
19. oktober 2006 - 23:22 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Pc suite der passer til Mac

Hvor for man et Pc Suite til nokia telefoner der passer til en Mac computer? Jeg kan slet ikke finde det!
Avatar billede egonspock Seniormester
19. oktober 2006 - 23:28 #1
Hvad er det du behøver? og hvilken telefon drejer det sig om. Det skulle ikke undre om det meste af det du efterspørger allerede er indbygget i din Mac :-)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
19. oktober 2006 - 23:32 #2
nokia 7370.. hvis det er indbygget, ved du så hvor det gemmer sig ?
Avatar billede egonspock Seniormester
19. oktober 2006 - 23:44 #3
Hvis det er synkronisering, så prøv med iSync. Hvis det er Bluetooth, så konfigurer blot din telefon via systemindstillinger. Hvis du vil bruge den som fjernbetjening, skal du nok have fat i Salling Clicker fra http://salling.com/Clicker/mac/
Når du har konfigureret den, kan du i øvrigt bruge adressebogen til at sende SMS fra direkte og hvis det skal være bedre skal du have fat i den her http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/
Avatar billede egonspock Seniormester
19. oktober 2006 - 23:46 #4
http://www.apple.com/dk/macosx/features/isync/ for lidt mere indgående tekst :-)
Avatar billede killifish Nybegynder
20. oktober 2006 - 11:16 #5
Min SE K610i virkede som fjernbetjening uden at jeg skulle hente yderligere software. Meget rart.

Ser på http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html at Nokia 7370 er understøttet af iSync. Altså burde du bare kunne starte iSync, parre din telefon med din computer og så bare gå igang med at synkronisere.

Start iSync (ligger under Programmer) og tryk Æble-N for at begynde at tilføje en ny enhed. Telefonen skal være forbundet til computeren før du går igang.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:59 #6
Tak for svarene...
Hvad er æble-n?
Avatar billede killifish Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:08 #7
På tastaturet ved siden af mellemrumstasten er der en tast med et æble på. Den holder du nede og trykker så på 'n' mens du stadig holder æbletasten nede.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 18:28 #8
tak :)
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 18:42 #9
Når jeg har trykket på æble og n, siger den "ingen enhed fundet".. hvad gør jeg så ?
Avatar billede egonspock Seniormester
20. oktober 2006 - 18:52 #10
har du slået Bluetooth til på din telefon?
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 21:42 #11
Ja , jeg haar også prøvet at gå ind i .mac under indstillinger for det stod der, men der er ikke noget med at man kan overføre noget fra mobilen ...
Avatar billede killifish Nybegynder
20. oktober 2006 - 21:49 #12
Har du slået bluetooth til på din mac?
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:02 #13
Ja..
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:12 #14
jeg har fået min mobil frem ind i bluetooth, men hvordan kan man så overføre ting fra mobilen til computeren ?
Avatar billede killifish Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:30 #15
Det afhænger af din telefon. Hvis din telefon og computer er blevet parret (dvs. telefonen står som favorit under Enheder under Bluetooth i Systemindstillinger) kan du udveksle filer. På min telefon skal jeg åbne filhåndtering, finde en fil og trykke på "send" så kan jeg sende via bluetooth.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:39 #16
Hvor er filhåndtering ?
Avatar billede killifish Nybegynder
20. oktober 2006 - 22:57 #17
Jeg har jo sagt det afhænger af din telefon. Min er en sony-ericsson, din er en nokia. Det hedder sikkert ikke det samme på telefonen. Kig i din telefons manual. Der må stå hvordan du sender filer via bluetooth.
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 23:21 #18
okay, jeg troede du mente at på computeren åbnede du filhåndtering..
jeg tror jeg har fundet ud af hvordan man gør nu..
så manget tak for hjælpen :)