Avatar billede qanza Nybegynder
19. oktober 2006 - 21:54 Der er 4 kommentarer

Skærmen går i sort og siger no-supported mode?

Hej

Har lige fået anskaffet mig et nyt spil total overdose. Men når jeg vil ind i spillet går skærmen helt i sort og skriver med blåt No-supported mode. Kan høre at lynden er igang. Hvordan kan det lige være? syntes da godt nok at min computer skulle have det der skal til for at køre dette spil.

Kan det have noget at gøre med at det er en fladskærm jeg har?

Min computer er forsynet med
2,4Ghz Celeron
768 MB ram
Geforce FX 5900xt grafikkort
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 22:05 #1
ja det skyldes at opløsningen ikke er korrekt
Avatar billede qanza Nybegynder
19. oktober 2006 - 22:10 #2
Hmm hvordan kan det ændres?
Bare egenskaber indstillinger også skærmopløsning? for det hjælper nada.
Eller skal det gøres via grafikkortet?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 22:17 #3
ved ikke om du kan ændre opløsningen for spillet FØR du starter det, men den burde ikke skifte til en opløsning der ikke er understøttet.
Avatar billede qanza Nybegynder
19. oktober 2006 - 22:24 #4
Det er da noget shit så kan jeg jo slet ikke spille det spil. Kan se at man ikke kan bestemme hvilken opløsning den skal køre med inden man går ind i spillet.