Avatar billede npm Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:49 Der er 7 kommentarer

Blokerer Sunbelt Kerio for korrekt opdatering af uret?

Jeg har brugt zonealarm, men den nye version kunne jeg ikke få til at virke på min pc. Jeg har derfor prøvet den gratis version af Sunbelt kerio firewall og er endt med at købe den for et år. Kan det passe, at den blokerer for opdatering af tid og dato? Jeg skal ind or rette hver gang jeg tænder computeren.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. oktober 2006 - 04:30 #1
Det burde den da ikke gøre. Har svcost.exe tilladelse i Kerio ?. Det er den styrer dato og ur
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. oktober 2006 - 04:30 #2
Stavefejl. Det skulle være svchost.exe
Avatar billede npm Nybegynder
21. oktober 2006 - 18:30 #3
det ved jeg ikke. Hvordan får jeg givet den tilladelse? (jeg er ikke specielt god til computere)
Avatar billede npm Nybegynder
21. oktober 2006 - 18:37 #4
jeg håber min accept virker
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. oktober 2006 - 21:02 #5
Jeg har uden held prøvet at søge lidt på fejlen i deres forum, her på Castle Cops http://www.castlecops.com/f208-Sunbelt_Kerio.html

Det ser dog ud til at nyeste version ikke har været alt for heldig. Det ser ud til at den kan finde på at blokere for ting den ikke skal blokere. Det kan være du skal vente på en ny opdatering, for at få løst problemet.

Nu har jeg ikke Kerio installeret, men svchost.exe også kaldet "Generic Host Process for Win32 Services" burde du kunne finde under "applications".

Prøv iøvrigt også at tjekke den vejledning http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/kerio.htm
Avatar billede npm Nybegynder
22. oktober 2006 - 16:32 #6
tak for det, jeg prøver
Avatar billede gurly Praktikant
20. februar 2007 - 17:54 #7
du har ikke givet pointne til forevernewbie