Avatar billede bf Nybegynder
19. maj 2001 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilket webcam? hvor langt kabel?

Skal opsætte webcam til stilledbilled hvert 20 sek.
Motivet er 20 meter væk og i tusmørke.
Hvilket webcam duer?
Hvor lang kan USB-kablet fra kamera til PC være?
Avatar billede annikadk Nybegynder
19. maj 2001 - 12:23 #1
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574627899
- Philips PCVC740K ToUcam PRO

De billeder jeg har set med det, er alle gode
Priser er heller ikke slem.
USB hedder normalt 5meter mener jeg, og mens nogle ting kan klare forlænger, kan andre ikke.
Avatar billede madskp Nybegynder
19. maj 2001 - 12:26 #2
20 meter er godt nok langt for et webcam og så i tusmørke. Der var det nok bedre med et rigtigt videokamera der kan zoome og så en video indgang på computeren. I dette tilfælde er der heller ikke så store begrænsninger på kabel længden