Avatar billede erialor Nybegynder
19. oktober 2006 - 18:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ind på een bestemt hjemmeside

Jeg har fornyligt re-installeret min Laptop (Windows Vista RC2) og er ny løbet ind i et meget (for mig) mærkeligt problem.

Web-browsing fungerer tilsyneladende perfekt - pånær een enkelt side - http://www.eve-online.com - ud over denne fungerer alle sider jeg har forsøgt fint.

Jeg kan traceroute og pinge www.eve-online.com fint, men altså intet svar i hverken IE7 eller Opera9 når jeg prøver at komme ind på siden.

Nogen der har nogle gode ideer?
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. oktober 2006 - 18:39 #1
Jeg kan heller ikke komme ind på siden. Du tror ikke den bare er nede for tiden?
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2006 - 18:40 #2
win2000/IE6+FF - kan heller ikke se den i hverken den ene eller anden browser, får bare en DNS-fejl. Så tror ikke at det er hos dig problemet ligger - har du tjecket op på om webhotellet ikke er udløbet eller lignende?
Avatar billede nva Praktikant
19. oktober 2006 - 20:02 #3
Jeg ser den side fint. Måske er serveren oppe nu.
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2006 - 20:06 #4
Ja eller bare en route som er nede.
Avatar billede erialor Nybegynder
20. oktober 2006 - 06:17 #5
Glemte måske lidt oplysninger i mit oprindelige spørgsmål/problem.

Hjemme sidder jeg på StofaNet og havde indtil for 2 dage siden ingen problemer med at komme ind på den nævnte side, og kan da også pinge på IP.

Fra arbejdet (tror det er TDC) har jeg kunne komme ind på siden uden problemer hele tiden.
Avatar billede erialor Nybegynder
20. oktober 2006 - 06:33 #6
Har nu prøvet at genstarte mit netværksudstyr (Cablemodem/Firewall/AP) uden held, men kom så i tanke om jeg faktisk har en TDC backuplinie - prøvede den og kunne fint connecte til www.eve-online.com, så ser ud til jeg må ha' fat i StofaNet og få dem til at fikse noget routing....

Så leif, hvis du vil have nogle points for dit svar så smid lige et :)
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2006 - 09:41 #7
.
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2006 - 09:41 #8
Men 150 point er lige i overkanten.
Avatar billede erialor Nybegynder
24. april 2007 - 14:15 #9
Ups - havde helt glemt denne sag - sry